Et kig bag kulisserne hos s360 – 2017

Af Jakob Vedel Kategori: Nyheder fra s360

Julen nærmer sig, og traditionen tro vil jeg derfor dele et lille tilbageblik på året, der gik. Du er også velkommen til at genlæse mit blogindlæg om 2015 og 2016.

2017 var for os i s360 endnu et fantastisk år – og vores måske hidtil mest begivenhedsrige. Virksomheden har gennemgået en spændende udvikling, og vi er gået fra at være ca. 30 fuldtidsansatte til i dag at være et stykke over 40 medarbejdere.

Den store udvikling i s360 kulminerede d. 8. maj, som var en ganske særlig dag. Her havde vi første arbejdsdag i vores flotte, nye lokaler i Pakhusene på Aarhus Ø, og samtidig kunne vi offentliggøre, at Egmont har købt en del af virksomheden.

Også i København flyttede vi i 2017 til nye lokaler. Her holder vi nu til på Strødamvej 46 som et led i vores strategi om at udvide vores København-afdeling betragteligt over de kommende år. Ønsker du at holde dig opdateret omkring ledige stillinger, kan du besøge vores karriereside her.

Ligesom de foregående år har vi i 2017 også besøgt flere europæiske storbyer for at hente ny viden med hjem og møde dygtige kollegaer fra branchen.

Blandt andet var vi i juni inviteret til Dublin for at besøge Googles europæiske hovedkontor. Konferencen med titlen Digital Now havde en lang række interessante oplæg og workshops, men også indslag som whiskysmagning var på programmet.

En lige så spændende tur til Dublin havde s360 i skikkelse af Mads Lauridsen og Casper Dumont senere på året. Her var vi blandt nogle få udvalgte danske bureauer inviteret til Agency Day på Facebooks hovedkontor.

2017 har for Facebooks vedkommende været præget af masser af nye funktioner og målretningsmetoder, og vi er ikke i tvivl om, at 2018 kommer til at byde på lige så mange nyheder.

Hos s360 ser vi særligt frem til Facebook Analytics og Facebook Attribution-værktøjet, som forhåbentlig kan gøre os endnu klogere på kunderejsen på Facebook.

Igen i år har s360 også været repræsenteret på talerstolen på verdens største PPC konference – nemlig Hero Conf, som for tredje gang blev afholdt i Europa.

Ligesom i oktober 2016 løb konferencen af stablen i London, hvor Frederik Hyldig var inviteret til at give en introduktion til arbejdet med Excel i forbindelse med AdWords-annoncering.

En spændende tur, der igen i år gav lejlighed til at møde mange anerkendte navne fra branchen.

For mig personligt var et af årets højdepunkter, da jeg i november fik tildelt årets Temapris i forbindelse med kåringen af Årets Ejerleder i Østjylland 2017.

Det var et dejligt skulderklap i en travl hverdag og samtidig en god anledning til at kigge tilbage og reflektere lidt over, hvor langt vi er nået.

Netop den flotte udvikling i s360 blev også fejret ved et brag af en julefrokost for hele virksomheden. Igen i år blev festen holdt på Varna Palæet i Aarhus, og mens vi i sidste år havde rigeligt plads på dansegulvet, kunne vi i år konstatere, at lokalet virkede en anelse mindre.

En sjov og festlig afrunding på året, hvor vi samtidig kunne offentliggøre, at vores medarbejdere Frederik Hyldig og Peter Decko er blevet partnere i s360.

Nu er tiden kommet til at kigge frem mod det nye år, og det vil jeg blandt andet gøre ved at dele vores helt nye præsentationsvideo af s360.

Videoen mangler endnu at få speak på, men vi er så glade for den, at vi ikke kan vente med at vise den.

Slutteligt vil jeg gerne sige en stor tak til alle vores dygtige medarbejdere i s360 og til vores fantastiske og ambitiøse kunder, som det er en fornøjelse at arbejde tæt sammen med i hverdagen.

Jeg ser meget optimistisk frem mod 2018 og glæder mig på vegne af hele virksomheden til at løse en masse spændende opgaver, således vi fortsat kan vækste sammen med vores kunder.

Med ønsket om en glædelig jul og et godt nytår!