Hero Conf London 2016

Kategori: Nyheder fra s360

I starten af denne uge var s360 flot repræsenteret ved Hero Conf i London, hvor vi var afsted med 5 mand – heriblandt en taler – for at hente ny viden med hjem. Hero Conf er den største PPC konference i verden, og dette var anden gang, den blev afholdt i Europa. Konferencen arrangeres af det amerikanske bureau Hanapin Marketing, som også står bag den populære blog PPC […]

adwords

Den ultimative AdWords-guide: Sådan kommer du godt i gang

Rune Bruun Hansen Af Rune Bruun Hansen Kategori: Google AdWords

Annoncering på Google er ekstremt effektivt til at skabe opmærksomhed omkring din virksomhed og øge salget af dine produkter eller ydelser. Med Google AdWords kan du nemlig få fat i kunderne, når de søger efter lige netop det, du sælger. Annoncer både over og omkring Googles organiske søgeresultater, sikrer dig maksimal synlighed. Det kan virke uoverskueligt at komme i gang med Google AdWords, hvis du er […]

Jagten på den gode mobiloplevelse

Dennis Funch Hansen Af Dennis Funch Hansen Kategori: Ændringer fra Google, Søgemaskineoptimering

Det er ikke længere nogen nyhed, at Google ønsker at servere gode oplevelser for sine brugere, der sidder på mobile enheder. Vi har set, hvordan hjemmesiders hastighed og mobilvenlighed har fået større og større betydning – og dette giver jo god mening, når mere end halvdelen af alle søgninger i dag sker via mobile enheder. Sidste år meldte Google ud, at de ville understøtte AMP […]

Et kig bag kulisserne hos s360 – 2015

Jakob Vedel Af Jakob Vedel Kategori: Nyheder fra s360

I forbindelse med lanceringen af vores nye website vil vi i dette blogindlæg gerne give jer et lille kig bag kulisserne her hos s360. Personligt synes jeg altid, det er interessant, når virksomheder åbner en smule op og viser, hvordan det også er at arbejde i eksempelvis et bureau. 2015 var for os et rigtig spændende år. Vi har udviklet os meget sammen med vores […]

Markant ændring i Google: Annoncerne i højre side af søgeresultaterne fjernes

Frederik Hyldig Af Frederik Hyldig Kategori: Ændringer fra Google, Google AdWords, Søgemaskineoptimering

De seneste dage har rygterne svirret om, at Google fjerner en stor del af de betalte annoncer fra deres søgeresultater – nemlig hele rækken af annoncer i højre side. I går bekræftede Google så endelig den markante ændring over for nyhedssitet Search Engine Land. Ændringen træder i kraft på desktop-søgninger over hele verden, men det er endnu uvist hvornår. I skrivende stund ser vi stadig […]

Google’s Mobile Update: Data from 4 weeks out

Kategori: Ændringer fra Google, Søgemaskineoptimering

As you probably know, Google announced back in February that their algorithm would soon favor mobile friendly websites in search queries performed on mobile devices. Website owners all over the world have been busy making their websites mobile friendly in fear of what has been nicknamed the “mobilegeddon”. At s360, we have set out to examine how important it really is to make your website mobile […]

Markant ændring i Google

Googles mobil opdatering: Hvor stor er forskellen?

Frederik Hyldig Af Frederik Hyldig Kategori: Ændringer fra Google, Søgemaskineoptimering

Som du sikkert ved, meddelte Google tilbage i februar, at deres algoritme fremover ville favorisere mobilvenlige hjemmesider, når der bliver søgt fra en mobilenhed. Siden har hjemmesideejere verden over haft travlt med at gøre deres hjemmesider mobilvenlige, og d. 21. april trådte ændringen så i kraft. En ændring, der i branchen har fået tilnavnet “mobilegeddon”. For nogle virksomheder er det et større projekt at gøre […]

21. april skal din hjemmeside være mobilvenlig!

Kategori: Ændringer fra Google, Søgemaskineoptimering

Flere og flere søger på internettet fra mobilen. Derfor ændrer Google pr. 21. april deres søgealgoritme, så hjemmesider der er mobilvenlige placeres først i søgeresultaterne. Er din hjemmeside klar til det – og hvis ikke, hvordan bliver den det så? Google fortæller intet om, hvor stor en effekt mobil-algoritmen vil have på deres søgeresultater, men som hjemmesideejer bør du tage deres udmelding meget alvorligt. For […]